Вітаємо,
увійдіть в кабінет
0

Правила експлуатації та гарантії

ПАСПОРТ ВИРОБУ

УВАГА! ПРИДБАНІ М’ЯКІ МЕБЛІ КРАЩЕ ВИГЛЯДАТИМУТЬ ПРОТЯГОМ ТРИВАЛОГО ЧАСУ, ЯКЩО ДОТРИМУВАТИСЬ ПРАВИЛ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ДОГЛЯДУ ЗА НИМИ.

ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ

  • новий виріб може мати характерний запах матеріалів, що використовуються при виготовленні меблів, який зникає через деякий час; під час транспортування м’які частини меблів можуть дещо втратити форму. Після встановлення меблів рекомендуємо обережно збити м’які подушки спинки (і крісла), а також декоративні подушки, щоб надати їм первинного вигляду. В процесі експлуатації періодично повторюйте цю процедуру, щоб підтримувати форму і красивий вигляд меблів:
  • меблева тканина при тривалій експлуатації має властивість розтягуватися, набувати більш інтенсивного блиску. На меблях можуть з’являтися невеликі локальні місця постійного сидіння, зморшки, змінюватися м’якість наповнювачів, що не є дефектом меблів при виготовленні;
  • у оздоблюваних дерев’яних елементах можлива незначна різниця у відтінках через таку особливість деревини, як анізотропність (різнорідність властивостей в напрямку вздовж чи поперек волокон);
  • облицювальні матеріали (тканина, шкіра, штучна шкіра) можуть відрізнятися відтінками на різних частинах виробу через особливості процесу виробництва, передачу кольору під різними джерелами світла, специфічних властивостей ворсу і т.п.

На м'які меблі виробником визначені наступні терміни гарантійних зобов'язань:

  • меблі повинні експлуатуватись у критих приміщеннях при нормальних умовах - температурі повітря не нижче + 10°С і не вище + 35°С, з відносною вологістю повітря від 45 до 70%;
  • меблі не можна розташовувати біля вологих стін та у сирих приміщеннях;
  • переміщення меблів слід проводити, трохи піднявши їх над підлогою, і не тримаючись за оббивку, боковину або подушку для того, щоб уникнути пошкодження меблів;
  • меблі повинні бути розташовані не ближче, ніж 0,3 м від джерела тепла;
  • не розташовувати меблі у місцях потрапляння прямого сонячного світла - це призводить до часткової втрати кольору оббивки;
  • не сідати на спинки і боковини - перенавантаження може призвести до пошкодження конструкції меблів або до значної деформації наповнювачів;
  • не рекомендується класти (кидати) на меблі громіздкі та/або важкі речі, а також предмети, які мають гострі кути;
  • уникайте дії високих температур і різних розчинників на лаковані поверхні і поверхні з покриттям;
  • час від часу необхідно перевіряти болтові і гвинтові з’єднання, які використовуються в конструкції меблів, при необхідності підтягувати їх;
  • не класти на меблі гострі предмети, які можуть призвести до пошкодження оббивного матеріалу;
  • інтенсивні дитячі пустощі (стрибання) на м’яких меблях, призводять до швидкої втрати експлуатаційних властивостей виробу;
  • не рекомендується переміщувати моделі в кутовій комплектації після стикування секцій кута;
  • не рекомендується доукомплектовувати готові вироби м’яких меблів у тих самих тканинах або шкірі, у зв’язку з можливою неповною відповідністю відтінків оббивки та декору, що не залежить від виробника;
  • меблі, що трансформуються, необхідно використовувати за призначенням: сидіти чи лежати можна тільки тоді, коли вони знаходяться в крайньому фіксованому (складеному або розкладеному) положенні;
  • якщо у Вас є домашні тварини, майте на увазі, що вони можуть пошкодити або забруднити Ваші меблі.

  • рекомендується чистити меблі пилососом з м’якою щіткою, тим самим Ви знімете пилові накопичення і зможете запобігти появі плям та розводів після вологої обробки;
  • декоративні деталі м’яких меблів з деревини і ламінованої ДСП рекомендується періодично протирати сухою м’якою чистою губкою, тканиною;
  • не використовуйте для чищення лакованих поверхонь абразивні пасти та порошки, а також хімічно агресивні рідини;
  • пам’ятайте: краще видалити свіжі плями, ніж плями, які глибоко проникли в тканину;
  • завжди уважно читайте інструкції будь-якого засобу по догляду за меблями перед використанням;
  • не користуйтеся засобами для чищення, які містять сильнодіючі хімікати, велику концентрацію спирту і розчинники на основі нафтопродуктів;
  • не використовуйте відбілювачі;
  • не використовуйте для чищення абразивні і скребкові інструменти;
  • не використовуйте різні засоби для чищення одночасно.

УВАГА! БІЛЬШ ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПО ДОГЛЯДУ ЗА ТКАНИНАМИ НАВЕДЕНА У ПАСПОРТІ НА ТКАНИНУ.

Уважно ознайомтеся з рекомендаціями по експлуатації та особливостям догляду за окремими елементами м’яких меблів.
Догляд за ламінованими, пластиковими, матовими і глянцевими елементами м’яких меблів:

  • не залишайте протягом тривалого часу меблеві поверхні забрудненими або вологими, це може значно ускладнити процес їх очищення та збільшити ризик утворення на них плям, що не видаляються, або розводів;
  • для видалення мінімального забруднення з глянцевих поверхонь використовуйте засоби м’якої дії, які містять антистатик;
  • не допускайте прямого потрапляння сонячних променів на меблеві поверхні. Це може призвести до локальної зміни структури матеріалу і, як наслідок, до його деформації або руйнування.

Догляд за елементами м’яких меблів, виготовленими з МДФ:

  • м’які меблі з елементами з МДФ необхідно експлуатувати в приміщеннях без перепадів температур і відносній вологості не більше 80%. Рекомендована температура повітря при щоденній експлуатації елементів з МДФ від +10°С до 30°С.
  • не рекомендується температура прямої дії понад +110°С, а також використовувати освітлювальні прилади, які розміщені від поверхні елементів з МДФ на відстані не меньше 15 см;
  • для видалення забруднень з поверхні МДФ використовуйте мильний розчин або спеціальні розчини для миття та полірування елементів;
  • для видалення плям використовуйте м’яку суху тканину.

Догляд за металевими і декоративними металізованими елементами:

  • для чищення елементів м’яких меблів, виготовлених з металу або тих, що мають металізоване покриття, не використовуйте засоби, до складу яких входять абразивні речовини або матеріали, які можуть призвести до окислення або появи подряпин.

Догляд за скляними елементами:

  • для очищення скляних поверхонь використовуйте спеціальні миючі засоби і серветки з мікрофібри.

ГАРАНТІЯ

Гарантія діє на вироби, які використовуються за своїм цільовим і функціональним призначенням, відповідно до інструкції з експлуатації, при наданні оригіналу договору та паспорту виробу, в якому вказаний ідентифікаційний номер, назва і склад виробу, назва тканини, дата покупки.

  • Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог і термінів, визначених законодавством України, в тому числі і Законом України «Про захист прав Споживачів».
  • Дана гарантія надається виробником як додаток до прав Споживача, встановлених діючим законодавством.
  • Виробник гарантує експлуатацію своїх виробів протягом всього гарантійного терміну.
  • Виробник гарантує безоплатне усунення виробничих дефектів, викликаних незадовільною якістю сировини, матеріалів або порушенням технології виготовлення.
  • При виявленні будь-яких дефектів у виробі, Покупцеві необхідно звернутися до представника Продавця в місці придбання виробу.
  • Претензії щодо якості виробу, що знаходяться на гарантійному обслуговуванні, будуть розглянуті при пред’явленні виробу з дефектами і Паспорта виробу з необхідними відмітками.
  • До гарантійних зобов’язань відноситься ремонт або заміна (якщо проведення ремонту неможливо) несправних деталей, механізмів і матеріалів, які мають виробничі дефекти, і пов’язані з гарантійним ремонтом, вантажно-розвантажувальні роботи.
  • Гарантійний ремонт здійснюється у строки, визначені законодавством України. У разі відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, його терміни будуть збільшені на термін поставки матеріалів постачальником, при цьому термін узгоджується з Покупцем.
  • У разі усунення недоліків товару гарантійний термін на нього продовжується на період, протягом якого товар не використовувався. Зазначений період обчислюється з дня вивезення виробу від Споживача до дня видачі його після закінчення ремонту.

УВАГА! ВИРОБИ НА РЕМОНТ ПРИЙМАЮТЬСЯ ВИКЛЮЧНО В ЧИСТОМУ ВИГЛЯДІ.

На вироби м’яких меблів виробником визначені наступні терміни гарантійних зобов’язань:

  • 18 місяців на побутові меблі для сидіння та лежання, які експлуатуються в житлових приміщеннях;
  • 12 місяців на дитячі меблі та меблі місць загального користування, які експлуатуються в громадських приміщеннях.

Відлік гарантійного терміну за вищезазначеними зобов’язаннями починається з дати купівлі виробу Покупцем, яка фіксується в Паспорті виробу, завіряється штампом Продавця та підписами Покупця і Продавця.

УВАГА! БЕЗПІДСТАВНИЙ ВИКЛИК СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ ОПЛАЧУЄТЬСЯ ПОКУПЦЕМ.

Претензії з приводу зовнішнього вигляду, недокомплектації або невідповідності персональному замовленню приймаються безпосередньо при отриманні товару Покупцем. Надалі подібні претензії не приймаються, а всі ремонтні роботи по усуненню недоліків проводяться за рахунок Покупця.

Претензії з приводу зовнішнього вигляду, недокомплектації або невідповідності персональному замовленню приймаються безпосередньо при отриманні товару Покупцем. Надалі подібні претензії не приймаються, а всі ремонтні роботи по усуненню недоліків проводяться за рахунок Покупця.

БЕЗКОШТОВНИЙ ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ ПОШИРЮЄТЬСЯ ТІЛЬКИ НА ДЕФЕКТИ, ЩО ВИНИКЛИ З ВИНИ КОМПАНІЇ-ВИРОБНИКА.

Гарантійне обслуговування передбачає ремонт або заміну (при неможливості проведення ремонту) несправних деталей, механізмів, неякісних матеріалів, які мають виробничі дефекти.

Строки проведення ремонту відповідають чинному законодавству України. У разі відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, строки можуть бути збільшені на термін поставки матеріалів постачальником, при цьому терміни попередньо погоджуються з покупцем.

Гарантійні зобов’язання не припиняються в разі неможливості проведення ремонту через відсутність необхідних для його здійснення матеріалів і комплектуючих.

ЗВЕРНЕННЯ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ ЛИШЕ ЗА УМОВИ ВИКОНАННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРАВИЛ ДОГЛЯДУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

Меблі на ремонт (як по гарантії, так і за рахунок Замовника) приймаються тільки в чистому вигляді (без брудних плям, засаленості, розводів, слідів молі, домашніх тварин і т.д.). Якщо Ваші меблі не відповідають таким умовам, то компанія-виробник залишає за собою право відмовити в обслуговуванні, або запропонувати Вам оплатити хімчистку меблів.

Виробник залишає за собою право відмовити в проведенні гарантійного ремонту і класифікувати його як платний у наступних випадках:

  • закінчення гарантійного терміну;
  • відсутності Гарантійного талону (у випадку втрати - Паспорт виробу не відновлюється);
  • відсутності Гарантійного талону заповненого в повному обсязі або наявність в Гарантійному талоні виправлень і змін, додаткових записів, які не мають відношення до компанії-виробника;
  • придбання зниженої в ціні продукції, що мала видимі дефекти на момент придбання;
  • пошкодження від навантажень, які перевищують встановлені норми;
  • виникнення дефектів виробу внаслідок порушення Споживачем правил експлуатації та рекомендацій по догляду;
  • пошкодження виробу та його втрати внаслідок стихійних чинників (пожежі, повені, землетрусу, нещасного випадку, тощо);
  • наявності на меблях механічних пошкоджень, які виникли під час неправильної експлуатації, транспортування, ремонту, що був виконаний особою, яка не має відношення до підприємства-виробника;
  • ушкодження всередині виробу сторонніми предметами, рідиною, тваринами, комахами;
  • наявності на поверхні подряпин і плям, які виникли в результаті неакуратного відношення і неправильного догляду під час експлуатації;
  • поломки механізму внаслідок попадання в нього сторонніх предметів;
  • пошкоджень, причиною яких є природна зношеність, особливо при інтенсивній експлуатації, що не може вважатися виробничим дефектом;
  • цілеспрямованих або помилкових дій Споживача, внаслідок яких виріб було пошкоджено;
  • використання меблів не у відповідності до вимог інструкцій по складанню та експлуатації;
  • пошкодження виробу внаслідок внесення змін у його конструкцію Споживачем.

УВАГА! НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ ПРЕТЕНЗІЇ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ЗАБРУДНЕННЯ ВИРОБІВ ВНАСЛІДОК ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що виріб не вважається несправним, якщо потрібні його конструктивні зміни під місцеві або національні стандарти, що застосовуються в країнах, для яких виріб не було спочатку розроблено та/або вироблено.

Меблі з дефектами, які виникли з вини Покупця внаслідок поломок, розривів від надмірних навантажень, можуть бути відновлені та/чи відремонтовані за рахунок Покупця. Після завершення гарантійного терміну на виріб м’яких меблів, виробник забезпечує післягарантійне обслуговування за рахунок Покупця. Для цього Покупцю необхідно звернутися до сертифікованого фірмового відділу або магазину BlestTM, в якому було здійснено покупку виробу.

Контакти та адреси сертифікованих фірмових відділів та магазинів BlestTM, Ви можете знайти на сайті blest.ua.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, зв’яжіться з нами по e-mail: info@blest.ua

ПАСПОРТ ТКАНИНИ

Зовнішній вигляд м’яких меблів в більшості випадків залежить від правильногодогляду за ними.

Дотримання простих правил допоможе надовго зберегти яскравість та новизну меблевої тканини..

  • Не рекомендується часто чистити меблеву тканину пилососом, оскільки разом з пилом частково видаляється ворс, і тканина швидко втрачає первинний зовнішній вигляд.
  • Не використовуйте для чищення щітки з жорстким ворсом.
  • Не прибирайте пролиту рідину рукою.
  • Перед чищенням меблевої тканини декоративні повинні бути закриті.
  • Після чищення необхідно дати можливість меблевій тканині висохнути природним шляхом.

УВАГА! ДЛЯ ПІДТРИМКИ МЕБЛІВ В НАЛЕЖНОМУ СТАНІ ДУЖЕ ВАЖЛИВА ДОТРИМУВАТИСЬ РЕКОМЕНДАЦІЙ З ПРОФІЛАКТИЧНОГО ТА СПЕЦІАЛЬНОГО ДОГЛЯДУ.

Для того, щоб максимально продовжити термін служби Ваших м’яких меблів і зберегти іх первинний зовнішній вигляд, радимо дотримуватися наступних правил у догляді за виробами зі шкіри:

  • шкіряні меблі повинні бути розміщенні на відстані не менше 30 см від джерел опалення.
  • не допускайте прямого потрапляння сонячних променів на шкіряні меблі поверхні. Усі матеріали під впливом прямих сонячних променів знебарвлюються;
  • не рекомендується, щоб домашні тварини торкалися до оббивки. Своїми кігтями вони можуть пошкодити шкіру. Їх слина, також як і інші фізіологічні рідини, дуже агресивні;
  • не користуйтесь хімічними агресивними речовинами і барвниками поблизу шкіряних меблів. Тримайте на відстані від меблів такі речовини, як емалі, розчинники для лаку, відбілювачі, клей і домашні засоби для чищення. Якщо Ви змушені користуватися ними поблизу від дивана, накрийте його. Видаляйте пил з шкіряного дивану, як з будь-якого іншого предмету в будинку. Змочуйте м’яку тканину і протирайте від пилу. Можливо також використовувати м’яку щитку, що надається в комплекті з пилососом. Шкіра - найбільш безпечний матеріал, якщо ви страждаєте алергією на пил. Справа в тому, що частинки пилу не проникають у шкіру і можуть бути повністю вилучені;
  • чистіть шкіряні меблі, принаймні, раз на півроку, видаляючи тим самим забруднення і виділення вологи і фізіологічних жирових відкладень, що поступово накопичились.

До профілактичного догляду відносяться: чистка раз у місяць меблевої тканини пилососом або м’якою щіткою та своєчасне видалення будь-яких речовин, які можуть призвести до утворення плям.

Більшість меблевих тканин добре сприймають вологе прибирання пилососом. Вологе прибирання не рекомендується для меблевої тканини, у складі якої присутня віскоза, оскільки віскозне волокно і всі целюлозні волокна частково втрачають властивість відновлюватись після висихання.

Крім профілактичного догляду, виникає необхідність у спеціальному догляді і більш глибокому чищенні меблевої тканини. Спеціальне чищення слід проводити в чіткій відповідності до рекомендацій виробника чи постачальника тканини. При цьому слід пам’ятати загальні правила догляду за меблевою тканиною:

  • завжди уважно читайте інструкції перед використанням будь-якого засобу по догляду за меблями;
  • не використовуйте засоби для чищення, до складу яких входять сильнодіючі хімічні речовини, а також розчинники на основі нафтопродуктів;
  • не використовуйте різні засоби для чищення одночасно;
  • не використовуйте відбілювачі;
  • перед чищенням плям необхідно провести перевірку засобу для чищення (розчину) на окремому зразку тканини, який додається у даному паспорті тканини.

Складні забруднення можна видалити за допомогою широко розповсюджених у продажу засобів для очищення на водяній основі:

  • щоб не пошкодити меблеву тканину, необхідно спочатку нанести засіб на губку, а потім на забруднену поверхню, почекати 2-3 хвилини і легкими, круговими рухами від зовнішнього краю до центру (щоб уникнути розводів на тканині) видалити пляму;
  • далі, за допомогою губки, обробити місце забруднення невеликою кількістю чистої теплої (+30°С) води і дати висохнути природним шляхом перед тим, як використовувати меблі.

УВАГА! КРАЩЕ ВИДАЛИТИ СВІЖІ ПЛЯМИ, НІЖ ПЛЯМИ, ЯКІ ГЛИБОКО ПРОНИКЛИ У СТРУКТУРУ ТКАНИНИ

ЩОБ ВИДАЛИТИ СПЕЦИФІЧНІ ПЛЯМИ НЕОБХІДНО:

Кава, чай:
промокнути пляму білою тканиною, яка поглинає вологу, нанести піну нейтрального миючого засобу, обробити чистою водою, висушити.

Фруктовий сік:
на пляму нанести суміш з 1/5 аміаку (3%) і 4/5 оцту (9%), дати можливість висохнути, а потім обробити чистою водою і ще раз висушити;

Червоне вино:
одразу промокнути місце білою тканиною, а потім посипати вологе місце сіллю. Коли сіль вбере вино і тканина висохне, пляму необхідно почистити м’якою щіткою. При необхідності замити пляму піною нейтрального миючого засобу, обробити чистою водою, висушити;

Біле вино:
ділянку тканини обробити розчином з 1/4 чистої води і 3/4 етилового спирту, висушити, потім замити пляму піною нейтрального миючого засобу, обробити чистою водою, висушити;

Жувальна гумка:
ділянку з жувальною гумкою необхідно «заморозити» кубиками льоду, вкладеними в поліетиленовий пакет, а потім обережно видалити гумку з поверхні тканини;

Шоколад:
після повного висихання плями від шоколаду, її необхідно змити піною нейтрального миючого засобу, обробити чистою водою, висушити;

Губна помада, паста від кулькової ручки:
ділянку тканини обробити розчином 1/4 чистої води і 3/4 етилового спирту, висушити, потім замити пляму піною нейтрального миючого засобу, обробити чистою водою, висушити.

УВАГА! ПРИ ВИНИКНЕННІ ТРУДНОЩІВ ІЗ ВИДАЛЕННЯ ЗАБРУДНЕННЯ З ТКАНИНИ – ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО СПЕЦІАЛІСТІВ.

Вид догляду Символ Значення
Прання та сушіння
Дозволяється ручне прання (до 40 °C)

Прати заборонено

Заборонено віджимати

Заборонена дія прямих сонячних променів при сушінні
Відбілювання
Заборонено використовувати засоби для відбілювання та засоби з хлором
Прасування
Заборонено прасувати

Дозволяється прасування при температурі не вище 110 °C
Чищення
Чищення тільки вуглеводневим розчинником

Дозволено тільки сухе чищення (хімчистка)

Дозволено сухе чищення будь-якими розчинниками

Дозволено лише чищення з вуглеводневим розчинником

Хімічна чистка заборонена

МАТРАЦИ

Практично всі матеріали, які використовуються у виробництві матраців, мають європейське походження та є екологічно чистими, отримали сертифікат ОЕКО-ТЕХ 100. Для наповнення матраців використовуються: пружинні блоки, пружинні блоки незалежних пружин, незалежний пружинний блок із різними ступенями жорсткості (дозволяє оптимально розподіляти наванта ження на хребет під час відпочинку), пінополіуретан (ППУ), високоеластичний ППУ, ППУ з підвищеною м’якістю.

Чітке дотримання наведених нижче правил експлуатації забезпечить збереження споживчих властивостей матраца протягом багатьох років. Будь ласка, уважно ознайомтесь із послідов ністю дій, а також із рекомендаціями, які вказані в даному паспорті перед початком експлуа тації матраців. Звертаємо вашу увагу на те, що використані матеріали можуть мати природний специфічний запах. Людям, які чутливі до запахів, необхідно враховувати даний чинник.

Чітке дотримання наведених нижче правил експлуатації забезпечить збереження споживчих властивостей матраца протягом багатьох років. Будь ласка, уважно ознайомтесь із послідов ністю дій, а також із рекомендаціями, які вказані в даному паспорті перед початком експлуа тації матраців. Звертаємо вашу увагу на те, що використані матеріали можуть мати природний специфічний запах. Людям, які чутливі до запахів, необхідно враховувати даний чинник.

  1. Покладіть матрац/топер на рівну горизонтальну поверхню або ліжко.
  2. Обережно розкрийте зовнішню упаковку матраца/топера, не використовуючи гострих предметів (дійте обережно, щоб не пошкодити оббивку матрацу).
  3. Зніміть упаковку.
  4. Оптимальний час для початку використання матраца/топера 24-72 години з моменту розкриття пакування.

ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ УВАЖНО ОЗНАЙОМТЕСЯ З НАСТУПНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ:

Перевезення матрацу покупцем повинно відбуватись із дотриманням умов, що виключають пошкодження конструкції та каркасу матрацу (тільки в горизонтальному положенні і на рівній жорсткій поверхні). Матраци з блоком незалежних пружин перевозяться лише в горизонталь ному положенні. Заборонено складати матрац або згинати в рулон (за винятком топера). Після зняття фабричного пакування необхідно залишити матрац на 4-6 годин у приміщенні, що добре провітрюється, для зникнення технологічного запаху, який не рахується за дефект та є абсолютно безпечним.

З МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ МОЖЛИВИМ ПОШКОДЖЕННЯМ МАТРАЦІВ УВАЖНО ОЗНАЙОМТЕСЯ З НАСТУПНИМИ ВИМОГАМИ:

  • Матраци повинні експлуатуватись у критих приміщеннях при нормальних умовах – температура повітря не нижче +10°С та не вище +35°С, з відносною вологістю від 45 до 70%;
  • Матраци не можна розташовувати біля вологих стін та у сирих приміщеннях;
  • Матраци повинні бути розташовані не ближче, ніж 0,5 м від джерела тепла;
  • Підставкою для матрацу має бути жорстка рівна поверхня або ортопедичні ламелі. Рекомендована відстань між ламелями для матрацу не більше ніж 5.5 см. Необхідно пам’ятати, що ортопедичні властивості матрацу повною мірою виявляються при використанні його у поєднанні з ортопедичною підставкою. Допускається використання матрацу на рівних, жорстких поверхнях, на яких не повинно бути жодних виступаючих поверхонь, нерівномірних вигинів і ріжучих частин. Не рекомендується підкладати під матрац будь-яких предметів. Інші варіанти (на старий матрац, на диванні подушки тощо) скорочують термін експлуатації та значно знижують ортопедичний ефект матрацу;
  • Матрац повинен бути розміщений на підставці або ліжку, вільно, без перегинів та затисків. Заборонено використовувати матрац на панцирній сітці та будь-яких м’яких основах;
  • Не дозволяється вибивання матрацу, оскільки це може пошкодити структуру та стан внутрішнього наповнення;
  • Габаритні розміри матрацу не повинні перевищувати габаритні розміри основи;
  • Тривале зберігання матрацу дозволяється лише в горизонтальному положенні (за виключенням топеру);
  • Матраци/топери повинні експлуатуватися (або зберігатися) в умовах, що виключають попадання вологи та утворення конденсату;
  • Чохол матраца/топера не призначений для прання (див. умови експлуатації);
  • У процесі експлуатації будь-який матеріал оббивки має схильність до незначної розтяжки, а настиль ний шар і м’який елемент мають тенденцію ущільнюватися, що не є дефектом;
  • У перші 3 місяці використання необхідно повертати матрац (чергуючи поворот голова/ноги з поворо том вгору/вниз, кожні 2 тижні для правильної стабілізації наповнювачів (або настилів), надалі рекомен дується перевертати матрац кожні 2 місяці;

Ми рекомендуємо дотримуватися приведених рекомендацій щодо експлуатації та догляду за матраца ми для того, щоб продовжити термін експлуатації виробу.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ДОГЛЯДУ ЗА МАТРАЦОМ/ТОПЕРОМ:

  • Для запобігання накопичення надлишкової вологи, матрац необхідно провітрювати раз на місяць. Для цього звільніть його від постільного приладдя та залиште на 5-6 годин при відкритих вікнах; 
  • Ніколи не вибивайте пил із матрацу, для цих цілей застосовуйте пилосос, зі спеціально призначеною для цього, насадкою; 
  • Видалити незначні забруднення можна за допомогою легкого мильного розчину із холодною водою або спеціальними м’яким миючим засобом для текстилю з мінімальним вмістом води (наприклад, шампуню для оббивки), не допускаючи сильного змочування; 
  • Якщо на матрац випадково потрапила вода, «зберіть» ії сухою тканиною, яка добре поглинає воду, і не закривайте матрац постільною білизною до повного його висихання; 
  • Для виведення сильних забруднень із поверхні матрацу можна застосовувати лише сухе чищення; 
  • При обиранні миючого засобу уважно ознайомтеся з інструкцією по його використанню. Перед чищенням спробуйте вибраний вами засіб на невеликій малопомітній ділянці зразка тканини; 
  • Ніколи не використовуйте сильні хімічні речовини; 
  • Сушити матрац необхідно в природних умовах без використання праски та інших нагрівальних приладів.
  • Важливо пам’ятати, що матрац є своєрідним поглиначем» запахів, тому при проведенні ремонту, дезінфекції та інших заходів, що супроводжуються різкими неприємними запахами, необхідно закривати матрац з усіх боків повітронепроникним покриттям; 
  • Раз на 3 роки рекомендується проводити професійне чищення (хімчистку); 
  • Завжди уважно читайте інструкції будь-якого миючого засобу перед його використанням; 
  • Не видаляти етикетки, прикріплені до матрацу. Вони нагадують вам про щосезонне перевертання матраца та його технічні характеристики; 
  • При експлуатації матраца необхідно використовувати чохол та наматрацник, які дозволяють продовжити термін експлуатації чохла матрацу, захищатимуть матрац від забруднень; 
  • У випадку якщо у вас є маленькі діти або домашні тварини, рекомендується використовувати вологозахисні моделі наматрацників. 

ЗАБОРОНЕНО:

  • піддавати матрац прямій дії будь-яких речовин;
  • піддавати матрац сильним точковим вертикальним навантаженням, таким як стрибки, ходіння тощо; складати, згинати, згортати матрац (за винятком топерів);
  • ставити на поверхню матраца гарячі предмети, і предмети, що мають гострі та ріжучі опори;
  • сидіти або лежати лише на одній частині матраца — цим ви можете деформувати його конструкцію;
  • прасувати на матраці;
  • сушити чохол у сушильній машині;
  • використовувати фен для сушіння чохла матраца;
  • прасувати чохол;
  • збільшувати максимально допустимі навантаження на матрац;
  • ставити матрац на бік більше, ніж на 30хв.;
  • перевозити матрац боком;
  • збільшувати максимальні допустимі навантаження на 1 спальне місце.

Компанія гарантує відповідність виробів вимогам ДСТУ 19917 та ДСТУ 16371 за умови використання виробу за своїм цільовим і функціональним призначенням, відповідно до інструкції з експлуатації, за наявності оригіналу договору та паспорта на матрац, у якому вказані назва виробу та дата доставки.

  • Гарантійне обслуговування здійснюється згідно з вимогами і термінами, які визначені Законодав ством України, у тому числі і Законом України «Про захист прав споживачів».
  • Виробник гарантує експлуатацію своїх виробів протягом всього гарантійного терміну.
  • Продавець гарантує безоплатне усунення виробничих дефектів, викликаних: незадовільною якістю сировини чи матеріалів, порушенням технології виготовлення.
  • При виявлені будь-яких дефектів у виробі, покупцю необхідно звернутися до представника продавця за місцем придбання даного виробу.
  • Претензії щодо якості виробу, який знаходиться на гарантійному обслуговуванні, будуть розглянуті лише за умови наявності виробу з дефектами та паспорта з необхідними відмітками.
  • До гарантійних зобов’язань входить: ремонт чи заміна (якщо проведення ремонту неможливе) неякісних матеріалів, які мають виробничі дефекти, та пов'язані з гарантійним ремонтом; вантаж но-розвантажувальні роботи.
  • Гарантійний ремонт здійснюється у термін, визначений законодавством.
  • При виконанні гарантійного ремонту, гарантійний термін подовжується тільки на час перебування виробу у ремонті.
  • У випадку відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, його термін може бути збільшений на період поставки матеріалу постачальником, при цьому терміни попередньо погоджуються з покупцем.
  • У разі виявлення недоліків протягом встановленого гарантійного терміну, виробник зобов’язується безоплатно усунути недоліки товару в розумний термін, або пропорційно зменшити ціну, або відшкоду вати витрати на усунення недоліків товару. 

Гарантійний період експлуатації матраца становить 24 місяці. Відлік гарантійного терміну починається з дати купівлі виробу покупцем. Дата фіксується у паспорті виробу, завіряється штампом продавця і підписами покупця і продавця. Безкоштовний гарантійний ремонт поширюється лише на дефекти, які виникли в разі провини компанії виробника. Безпідставний виклик сервісної служби сплачується покупцем.

  • Якщо матрац/топер використовується на основі, що не відповідає вимогам експлуатації або якщо його поверхня має чітко виражені пошкодження і структурні деформації; 
  • На пошкодження, які з’явилися внаслідок самостійних втручань покупцем а саме: заміна комплектую чих частин, зміна форми, розміру тощо; 
  • На механічні пошкодження чохла матраца/топера: пропалені отвори, порізи, дірки, зачіпки тощо; 
  • На забруднення біологічного, пігментного і маслянистого походження (фарба, жир, кров, кава тощо); 
  • На пошкодження і деформації, які з’явилися внаслідок недотримання вимог транспортування, експлуатації або збереження; 
  • Матрац/топер має пошкодження, викликані попаданням всередину сторонніх предметів, рідин, комах або має інші сліди зовнішнього впливу; 
  • На стандартну висоту матраца. Висота виробу може коливатися в невеликих межах, що є допустимим у розмірах матеріалів, які використовуються у його виробництві; 
  • Це є передбачуваним нормальним процесом в експлуатації матраца і не вважається недоліком; 
  • На природну усадку м’яких шарів, пружність м’яких елементів, що виникає під тиском ваги людини, що лежить на матраці. Усадка м’яких шарів у зонах максимального навантаження, як правило, складає 2-3 см на всіх матрацах, але може бути і більше, в залежності від ваги людини, що лежить на матраці. Природна усадка не є структурним дефектом або виробничим браком, що впливає на споживчі характеристики матраца; 
  • Якщо після підписання акту прийому-передачі товару були виявлені механічні дефекти чохла матраца: дірки, нитки що лопнули, затяжки, зачіпки на тканині; 
  • Товар має пошкодження, викликані обставинами непереборної сили (стихія, пожежа і т.п.); 
  • Товар має пошкодження, викликані умисними або помилковими діями клієнта, недбалим поводжен ням із товаром; 
  • У разі порушення правил проведення, або не проведення профілактичного обслуговування товару, передбачених інструкцією та паспортом від виробника; 
  • Товар має пошкодження, розриви з вини покупця, які виникли внаслідок навантаження, що перевищи ли допустимі норми згідно вимогам ДСТУ; 
  • На природний технологічний запах нового виробу, який може бути присутній після розпакування упаковки матраца/топера. Запах є абсолютно безпечним і не вважається дефектом; 
  • Наявність специфічних запахів, характерних для матеріалів природного походження (натуральний латекс тощо) не є дефектом матраца/топера; 
  • Гарантія не розповсюджується на витрачені матеріали, ремонт чи заміну частин, унаслідок їх нормаль ного зносу. 

ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ВИРОБИ, ЩО БУЛИ У ВИКОРИСТАННІ:

  • матраци; 
  • подушки; 
  • чохли, наматрацники; 
  • матраци відповідної якості після розкриття упаковки. 

ВИРОБНИК ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО ВІДМОВИТИ У ПРОВЕДЕННІ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ І КЛАСИФІКУВАТИ ЙОГО ЯК ПЛАТНИЙ У НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:

  • закінчення гарантійного терміну; 
  • за відсутністі гарантійного талону; 
  • за відсутності чітко заповненого талону, або за наявності в гарантійному талоні виправлень і змін, додаткових записів, які не мають відношення до виробника; 
  • на матраци, подушки, топери, які мали видимі дефекти на момент придбання, у разі придбання матраців(а), що були уцінені; 
  • пошкодження виробу і його втрати внаслідок стихійних лих та нещасних випадків

Кошик
Ваш кошик порожній :(