Вітаємо,
увійдіть в кабінет
0
  • +38(044)236 09 29
    Магазин на правому березі:
    з 10:00 до 19:00 (Пн-Нд)
  • +38(044)229 26 49
    Магазин на лівому березі:
    з 10:00 до 19:00 (Пн-Нд)
  • +38(044)333 64 63
    Відділ доставки:
    з 09:00 до 18:00 (Пн-Пт)
Зателефонувати вам? Як доїхати?

Часті запитання

Якість, асортимент і комплектність товару повинні відповідати зразкам, вибраним вами в салоні або каталозі, щодо яких складається замовлення, і нормам чинного законодавства.

Кожен готовий виріб супроводжується Паспортом виробу

При виготовленні Товару під замовлення Покупця, допускаються можливі зміни, вдосконалення конструкції і технології виробництва Товару: незначна +/- 20мм різниця в розмірах Товару від зразків або інформації з каталогів відповідно до національних стандартів; допускається незначна відмінність відтінків текстильної оббивки і тонів дерев'яних декоративних елементів в складі виробу, а також відміну від їх зразків. Такі відмінності не вважаються невідповідністю якості чи характеристик товару або його дефектом і не є підставою для відмови в прийомі товару.

Гарантійний термін на побутові меблі для сидіння і лежання вітчизняного виробництва встановлюється згідно ГОСТ 19917-93, і становить 18 (вісімнадцять) місяців, а на дитячі меблі та меблі місць загального користування - 12 (дванадцять) місяців з дня підписання Покупцем акта прийому-передачі товару (накладної).

Рекламації щодо якості Товару, пов'язані з прихованими недоліками виробничого характеру, які не могли бути виявлені при його огляді в момент прийому, приймаються Продавцем протягом усього гарантійного терміну. Усунення виявлених недоліків, за умови відсутності вини Покупця в їх настанні, здійснюється Продавцем протягом 2-х календарних тижнів або в інший термін за згодою Сторін, обчислюється з моменту оформлення Сторонами Акту. Продавець залишає за собою право провести експертизу щодо виявлення причин появи недоліків. У разі, якщо буде виявлено, що недоліки виникли з вини Покупця, останній відшкодовує Продавцю витрати, понесені у зв'язку з проведенням експертизи в тому числі витрати на доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, занесення/знесення в квартиру.

Товар на ремонт (як гарантійний, так і за рахунок Покупця) приймається тільки в чистому і охайному вигляді (без плям, слідів молі, домашніх тварин і ін ..). Якщо товар не відповідає таким умовам, то Продавець і / або виробник Товару залишають за собою право відмовити в обслуговуванні, або запропонувати оплатити вартість хімчистки товару.

Гарантійне обслуговування можливе за наявності гарантійного талона, чека про оплату та Паспорта виробу

У разі недотримання Покупцем Правил експлуатації Товару (Додаток 2 до Договору), він втрачає право на гарантійне обслуговування.

Гарантія не поширюється на уцінені товари. При отриманні Товару шляхом самовивозу зі складу Продавця і коли товар отримано в розібраному вигляді в упаковці виробника без збирання-монтажу, гарантія поширюється тільки на невидимі виробничі дефекти.

У нас великий вибір тканин, більше 100 колекцій, кожна має свою палітру кольорів. Отримати якісну консультацію з тканин, можна в наших магазинах, адреси та телефони за посиланням: Магазини

Компанія Blest ™ надає сервісні послуги для своїх клієнтів (перетяжка, всі види ремонтних робіт м'яких меблів). Для прорахунку вартості перетяжки дивана, Ви можете звернутися в будь-який фірмовий відділ мережі Blest ™ у Вашому місті. Адреси та телефони магазинів за посиланням:Магазини

Сторону кута можна вибрати при замовленні в будь-якому кутовому дивані.

Надішліть запит із зазначенням потрібної моделі на пошту info@blest.ua

20

20 річна історія
бездоганної роботи

18

Гарантія
18 місяців

150

Більше ніж 150
фірмових магазинів

Підтверджена якість

Спираючись на багаторічний досвід, команду професіоналів і креативних дизайнерів, на зобов'язання перед тими, хто віддав перевагу нашим диванам, ми не зупиняємося на досягнутому і втілюємо провідні світові технології виробництва м'яких меблів в якісні та стильні вироби.


Кошик
Ваш кошик порожній :(