Інтерв’ю з Тетяною Савченко

Відверта розмова про BLEST Kids

Тетяно, розкажіть, будь ласка, де Ви навчалися та яку освіту здобули?

Так склалося моє життя, що освіту я здобувала закордоном, в Нью-Йорку. В Америку я приїхала, коли мені було 14 років. Там закінчила школу, а потім вступила до коледжу NYU та вивчала бізнес (NYU – один з найбільших університетів Нью-Йорку, найвідомішими напрямками навчання якого є медицина, хімія та економіка). По завершенню навчання, я пішла працювати. Насправді, багато де довелося попрацювати і кожна робота була пов’язана з бізнесом та підприємницькою діяльністю. Наприклад, в одній з компаній працювала, здебільшого, як бухгалтер, постійно мала справу з числами, з американськими страховками… Загалом, в Америці пропрацювала біля шести років, після чого повернулася в Україну.

А якщо не секрет, чому Ви вирішили повернутися до України?

Не секрет! Я зустріла Сергія Олексійовича і він переманив мене в Україну!


Раз Ви вже самі згадали про Сергія Олексійовича, людину, що займається меблевим бізнесом, абсолютно логічним стало, що Ви теж активно взялися допомагати йому в розвитку компанії BLEST. І як багатьом відомо, саме Ви стали ідейною натхненницею лінійки BLEST Kids. Розкажіть, яку філософію Ви вкладаєте в дитячі меблі від BLEST?

Ідея дитячих меблів BLEST Kids з’явилася тоді, коли у нас народився син. Ми обирали для нього ліжечко, а на нашому українському ринку ми бачили тільки ліжечка з ДСП. І ми розуміли, коли дитинка вчитиметься ходити, падатиме – може вдарятися в тверді елементи меблів. Звісно, що це небезпечно. Тому ми вирішили зробити для нього щось своє: м’які меблі. По суті, з цього народилася лінійка BLEST Kids. Ми самі щодня бачили потреби нашої дитини і розуміли, що і як потрібно зробити у дитячій колекції для максимального комфорту та безпеки малюка. То, правильніше буде стверджувати, що головним ідейним натхненником створення лінійки BLEST Kids стала не я, а наш син. Саме розуміння потреб власних дітей дало потужний поштовх для розвитку цієї лінійки.


Зараз BLEST Kids – це повноцінний окремий бренд компанії: зі своєю цільовою аудиторією, своїм окремим дизайном, своєю філософією розвитку, окремими магазинами… Це абсолютно унікальний продукт, що, фактично, не має аналогів на українському ринку. Поділіться своїм баченням розвитку бренду. Яка, на Ваш погляд, ідеальна картина? Що з Кідсом має бути через 5-10 років?

Знаєте, для мене найголовніше, щоб кожна сім’я мала можливість обрати для дітей якісні та безпечні меблі. І варто працювати над тим, щоб вони стали доступними для всіх, як за ціновою політикою так і за своїм поширенням по території України. Звичайно, дуже хочеться відкрити магазини у Нью-Йорку та ключових містах Європи. Однозначно, BLEST Kids – це український бренд, який варто просувати у світі. Хочеться, щоб якомога більше людей дізналися про його унікальність, якість та турботу про дітей.

У нас в компанії вже легендами стали історії, як BLEST Kids підкорив головну американську меблеву виставку в Хай Пойнті. Ви, як безпосередня учасниця цих подій, розкажіть, що там відбувалося. Якою була реакція американської публіки на українські дитячі меблі?

Як би це дивно не звучало, але в Америці дитячі меблі виготовляють теж із ДСП. І коли американці побачили на виставці наші м’які ліжечка і диванчики у них була лише одна реакція – WOW! Ми продали меблі Kids на другий день виставки і потім довго вмовляли покупців все ж залишити меблі на подіумі, щоб і інші відвідувачі могли їх побачити. Багато людей до нас підходили, запитували як можна їх замовити, купити? На виставці наші дитячі меблі дуже всім сподобалися, адже нічого подібного ні в кого просто не було. Ми, відверто кажучи, навіть не думали, що до Kids буде така увага. Відвідувачі виставки були приємно вражені, що і в сегменті дитячих меблів можна зробити щось красиве, цікаве та не звичне.

Доречі, як ми вкінці виставки з’ясували, наші меблі BLEST Kids придбали працівники компанії-організатора виставки High Point Market. Вони прийшли на наш стенд, побачили дитячі меблі і одразу ж хотіли їх купити та забрати собі. І нам довелося їх просити все ж залишити вироби на стенді до кінця експозиції.


У BLEST Kids, насправді, великий потенціал закордоном, у тому числі в Америці. На виставці у нас були контакти з власниками меблевих магазинів, які хотіли з нами співпрацювати, але пандемія та карантин внесли свої корективи. Ми ці діалоги продовжуємо і, я вірю, що ми вже близькі до повноцінного виходу на американський ринок.

Хочеться ще поговорити про самі магазини BLEST Kids. Усі хто туди заходять – відзначають, що це «царство мі-мі-мі», усе дуже «няшне» і магазини своєю атмосферою просто «топлять серця». І це стосується не тільки наших дитячих меблів, а усього антуражу та оформлення магазину. У нас багато додаткових товарів, що не виготовляються нами, але які Ви підбираєте і вдало доповнюєте ними загальну картину. Розкажіть, як Ви йшли до концепту магазину BLEST Kids? Чи все задумане вже реалізовано?

У розробці концепту магазинів ми бажали реалізувати просту ідею – створити дитячі кімнатки. Коли ти заходиш, і у тебе вже є всі готові рішення. Зараз ми ще хочемо доповнити асортимент дитячими столиками. А стосовно додаткових товарів, то все теж просто – я підбираю те, що подобається моїм діткам, що б вони хотіли. Ми «тестуємо» усі ідеї на маленьких експертах: власних дітях та дітках наших друзів і знайомих. Виходить, що така «фокус група» найбільш компетентна, незаангажована та об’єктивна!  

Якщо ми почали говорити про наповнення магазинів, то хочеться дізнатися про Вашу модель співпраці зі службою дизайну BLEST, з командою нашого шеф-дизайнера Доменіко Ларато. Новий магазин на Даринку показав, що він одночасно є відходом від Вашої концепції дизайну магазину, в той же момент, він продовжує загальну стилістику. Чия це була ініціатива на певні зміни?

Знаєте, ще на самому початку, ми вирішили, що магазини потрібно міняти кожні кілька років. І як на мене, Доменіко та його команда зробили просто надзвичайний дизайн. Звичайно, ми з ними все погоджували, рішення шукали разом. І, як на мене, цей варіант дизайну вже більш сучасний та трендовий, на відміну від того, з яким ми починали. Однозначно, Доменіко та його команда – великі молодці!


Розкажіть тоді і про іншу сторону співпраці з шеф-дизайнером: про створення нових моделей. Хто продукує нові ідеї для виробів? Як відбувається процес погодження новинок, що з’являться у колекції?

Найбільший ідейний вклад в розробку новинок привносять консультанти магазинів. Саме вони щодня спілкуються з клієнтами та чують їх потреби. Я ці ідеї та потреби передаю Доменіко, він створює перші ескізи та ми знову їх обговорюємо. І в дні, коли я приїжджаю в магазини, то я теж люблю спілкуватися з клієнтами та виявляти їх потреби. Далі, погоджені моделі новинок, які за таким попереднім аналізом будуть цікаві нашим клієнтам, потрапляють в розробку на виробництві та в самі магазини. Знову ж таки, повторюсь, основною рушійною силою розвитку лінійки BLEST Kids являються саме консультанти.


Тетяно, в Україні, здається, досі в широких колах існує упередження, що навіщо купувати дітям власні меблі, адже все одно виростуть, або зіпсують, помалюють тканину і т.д. А от вже як виросте, то тоді можна задуматися над покупкою чогось постійного. Що Ви думаєте з цього приводу?

Дійсно, такий стереотип є, я погоджуюсь. Неодноразово спостерігала за клієнтами BLEST, які для маленьких дітей купували «дорослі» меблі: дивани, або розкладні крісла, щоб дітки на них спали. Але ж у цих виробів немає повноцінного матрацу для підтримки спини. Потрібно розуміти, що дітки ростуть, вони формуються, в дитячому віці будується фундамент їхнього фізичного здоров’я на все життя.

Коли ж люди приходять до нас у Kids, то обираючи ліжко, люди обов’язково беруть матрац, на якому дітям буде зручно та корисно спати. До того ж, діти самі обирають собі меблі, навіть обирають тканину. Вони вчяться приймати самостійні рішення і, повірте, ставляться до цих меблів вже зовсім по-іншому. До того ж, вони можуть обрати велику кількість додаткових товарів, щоб зробити свою кімнату, свій власний простір таким, яким хочуть самі діти. Це для діток надзвичайна подія, коли вони можуть самі приймати рішення, а не їх ставлять перед фактом, що мама з татом щось для них обрали. Дуже цікаво спостерігати процес «переговорів» діток з батьками, коли вони обирають для себе меблі. Кожна дитина має своє бачення як вона хоче оформити свою кімнатку, це вже повноцінний прояв індивідуальності.

Що Вас найбільше надихає у роботі? Що дає заряд кожного дня вставати та продовжувати йти до мети?

Найбільше мене надихають мої діти. І всі діти України. Це надихає мене щодня думати та шукати рішення, як зробити меблі простішими, безпечнішими та доступнішими для усіх родин. Це стосується як цінової політики, так географії поширення меблів. Хочеться зробити дитинство якомога більшої кількості дітей зручнішим, щасливішим та цікавішим.

І як одна з ідей – ми хочемо створити повністю органічне ліжко. В якості тканин використовувати льон, котон, на 100% відмовитися від клею… Одним словом – повністю органічне ліжко.

Розкажіть, будь ласка, про свої захоплення, хобі. Чим Ви цікавитеся і займаєтеся у вільний від роботи час?

Я завжди намагаюся знаходити час особисто для себе. Люблю прокидатися о шостій ранку і займатися медитацією та йогою. Одне з найбільших захоплень – це читання. Читаю багато і в різних темах і жанрах: про винаходи, різні релігії… І в мене є правило: щотижня мені потрібно вивчити щось нове. Люблю слухати лекції, читати статті. Це для мене дуже важливо.

До прикладу, зараз я читаю книгу «Сильні мами – сильні сини», можу її рекомендувати. Мене дуже цікавить тема виховання дітей, адже вони дуже швидко підростають, змінюються, формують свої характери. Для мене важливо, щоб вони навчилися самостійно приймати рішення, обирати для себе шлях у житті, майбутню професію… Як на мене, роль батьків – це підтримувати дітей, а не перелаштовувати їх на свій лад. Важливо, допомогти знайти дітям те, що їм подобається.

Поділитися статтею: