Юлія Триндяк про відкриття магазину BLEST у Варшаві

Юлія, розкажіть трішки про себе: де Ви навчалися, чим зараз займаєтеся?

Моє рідне місто – Львів, але після закінчення школи я переїхала до Варшави на навчання за напрямком комп’ютерних технологій. Перед написанням диплому, я отримала пропозицію роботи в сфері IT в одній з корпорацій Варшави. З того часу працюю по спеціальності, хоч і більше в менеджерському напрямку в ІТ – організовую процеси, спілкуюсь з людьми. Мігрувала між декількома проектами всередині компанії, а зараз вирішила спробувати своїх сил у підприємництві.


Ви відкриватимете магазин BLEST у Варшаві… У зв’язку з цим питання: Польща – це меблева країна, широко відома в світі своїми недорогими меблями. Чи вивчали Ви польський меблевий ринок і як оцінюєте перспективи BLEST у цій країні?

Звичайно, відкривати дилерський відділ у Варшаві було виваженим та обдуманим рішенням, якому передували місяці аналізу місцевого ринку, конкурентоспроможності, цінової політики. Меблевий ринок у Польщі наповнений, конкуретний, динамічний, з потенціалом – що робить нашу історію тут ще цікавішою. На нашу думку, у марки BLEST є вагомі переваги та всі можливості аби віднайти своє місце тут та сподобатись місцевому користувачу.


Які Ви зараз бачите основні конкурентні переваги BLEST перед польськими меблями і на чому плануєте робити основний акцент?

Перш за все – це безкомпромісна якість. Окрім того, дизайн. Моделі BLEST йдуть в ногу з часом, і я впевнена, що прийдуться до смаку локальним клієнтам. Щодо цінової стратегії – ми вирішили не гнатися за тим, щоб «перебити» ціною місцевих виробників нижчого цінового сегменту, тим паче кошти зовнішньої логістики не дуже це позволяють. Плануємо сфокусуватись на середньому+ та преміум сегменті (BLEST та Individual), аби для початку заявити про якість, комфорт та експіріенс, який дають наші меблі.




Дозвольте запитати: а BLEST Kids Ви розглядали для себе? Чи аналізували Ви дитячі меблі в Польщі?

Ми вирішили розпочати свою польську діяльність без фізичного представлення дитячих меблів BLEST Kids на старті. Але думаю, що майбутній шоурум у Варшаві дозволить нам тісно спілкуватись з нашим кінцевим покупцем аби зрозуміти його потреби - чим він живе, як умебльовує свою квартиру: робить тематичну дитячу кімнату чи прибігає до універсальних меблевих рішень «на виріст». Розуміння потреб дозволить оцінити нашу конкурентоспроможність власне з лінійкою дитячих меблів.


За роки нашого досвіду роботи з Європою, ми дійшли висновку, що там немає середнього цінового сегменту: все або дуже дешево, або дуже дорого в меблях. А як з цим в Польщі? Як ми бачимо, в Україні найбільш популярним якраз і є середній ціновий сегмент. Стиль життя середнього класу в Польщі схожий з українським?

Не можу до кінця погодитись з цим твердженням; у Польщі є середній ціновий сегмент на ринку, в тому числі і меблевому, який користується популярністю та задовільняє потреби людей. Досить багато людей тут керуються модними трендами, обирають співпрацю з дизайнерами інтер’єру, а також готові інвестувати в свій комфорт та затишок. 

Звичайно, потреби нижчого цінового сегменту успішно закривають місцеві виробники чи та ж ІКЕА. Також є попит на ексклюзивні дизайнерські бренди. Проте на мою думку, середній ціновий сегмент у меблевому секторі однозначно користується популярністю та є співставним до українського.


Польща зараз по новому відкриває для себе Україну і українців. Вони побачили величезний потік біженців, в тому числі на дуже дорогих автівках і побачили, що українці теж бувають заможними. Це ламає їх стереотип про українців-заробітчан. Вони, мабуть, і не замислювалися, що в Україні є теж потужні компанії, що створюють якісні та актуальні в цей час продукти. Чи будете Ви робити значний акцент у своїй роботі саме на українському походженні меблів BLEST?

Від моменту повномасштабного вторгнення, для Європи та усього світу Україна як бренд, а також “mаde in Ukraine” відкрилися зовсім по-іншому, по-новому. Попри жахливу ціну, яку ми за це заплатили і продовжуємо платити щодня – про нас почули, про нас дізнались, ми «на слуху». І звичайно нам є що показати світові – це українська якість, дизайн, естетика, українська клієнтоорієнтованість. Я пишаюсь фактом того, що і ми внесемо свій вклад у те, щоб продемонструвати на польському ринку, що «українське – круте!»


Багато українських дизайнерів інтер’єрів виїхали в Польщу. Чи плануєте Ви з ними активно співпрацювати?

Обов’язково! У нас великі плани щодо співпраці з дизайнерами, як українськими, так і місцевими, польськими. Ми вступно спілкувались з кількома дизайнерськими агенціями, і вони очікують наших каталогів, а також відкриття шоуруму у Варшаві.


Чим Ви цікавитеся поза роботою: які у Вас інтереси та хобі?

Мені подобається активно проводити час – сквош, пілатес, стрейчинг.

Люблю подорожувати, насолоджуюсь плануванням та організацією своїх виїздів. В подорожах люблю спостерігати за тим, як живуть місцеві, це дозволяє зануритись в місцеву атмосферу та відчути колорит місця.


Яка країна або місто справили найбільше враження?

З останніх, які я відвідала, на контрасті, дуже сподобалась Португалія. Мене вразило вміння людей жити в моменті: тут і зараз, не турбуватися за темп, динаміку життя, фінанси, роботу… Можливо це кинулось в очі після динамічної корпоративної культури у Варшаві. Португалія стала ковтком свіжого повітря.


І фінальне питання: на коли Ви плануєте відкриття магазину у Варшаві?

Плануємо відкритися в грудні цього року. Зараз ми у процесі ремонту приміщення, меблі для вітрини також уже у виробництві. Вирішення деяких формальних питань, аби зайти на місцевий ринок, зайняли нам трішки більше часу, ніж ми очікували, але зараз ми на фінішній прямій до відкриття.


Поділитися статтею: